11/11

Dagen borjade med att jag vaknade tio min innan jobbet borjade. gick upp och vackte michael sen ner och borsta tanderna, fixa hans klader som han skulle ha pa sig, borsta haret och sen gora frukost. sen gick vi ut och vantade pa popop som dom sager at sin farfar.. vi behovde inte vanta lange sa nar jag lamnat M dar i bilen gick ajg in igen och fixade lite tvatt som var dar.. sen var jag klar for morgonen.  stackars lilla J ar sjuk idag, han ligger dar uppe och spyr hela tiden. jag far inte vara i narheten av honom for Debra tror jag kommer bli sjuk. men det gor inte mig nagot...

men nu ar nu iaf, sa jag ska ut och ta en powerwalk idag igen, det vara for skont att gora det igar sa jag hoppas pa det idag med.. Det ar ju sa fint vader :D
MItt rum efter ommubleringen
   

Kommentarer
Postat av: Marika

Huwwa!!! Akta dig för spysjukan!! Värsta jag vet så jag kommer inte & hälsar på dig just nu utan vi tar det en annan dag va?

Kramen & pözzen Marika

2008-11-11 @ 16:06:06
Postat av: Kerstin

Hello over there! Jag tror att jag tycker att krig är det värsta jag vet! (har ju inte varit med om allt men ....!?! ja du fattar)

Tur att du har så nära till jobbet;) annars hade du kommit för sent:)

HA det gott!

och varför skriver Du aldrig i min blogg?

2008-11-11 @ 16:58:18
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Mona P G

FIIIIIIIIIIIINT!!

2008-11-11 @ 18:02:21
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: johan

vilken liten tv;) har dom inte värre i usa;) hehe

2008-11-11 @ 18:02:27
Postat av: Farmor

Hej!

Du har det så fint , så man blir nästan avundsjuk.

Kram från farmor

2008-11-11 @ 23:18:23
Postat av: Siw

WOW vilket fint rum du har, super!!!!!!

2008-11-12 @ 20:12:01
Postat av: emelie

jobbigt för han att vara så sjuk :( men det brukar ju inte vara så långvarigt.

2008-11-16 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0