03/10 redogorelse for helgen

 Hej, lessen att jag inte har skrivit har pa nagora dagar, har gjort en hel del men inte orkat skriva.

I fredags sa jobbade jag till 4.30, jag gjorde iordning mig till kvallen och stadade mitt rum, fixade en sang pa golvet sen bar det av till Ballston och hamta upp Frida :D Hon sov hos mig, men innan det kakade vi mat pa en italiens resturang,. eller mat o mat pizza blev det :P  sen bar det av hemmat till mig och kaka glass o kolla pa tv sen sova.


I lordags upp tidigt och kaka frukost sen bar det av till skolan, och Frida hangde med jepp :) skrev en historia pa lektionen, kommer skriva in den har med senare!  sen nar skolan vad slut bar det av till woodlypark zoo och kollade pa djur :) bilder kommer  nar vi varit dar och kollat en stund, anda tills det stangde sa akte vi hem till ballston igen och tog bussen till Tysons corner, shoppade lite dar sen akte vi hem igen och sov..


I sondags borjade jag jobba kl 1. pa morgonen nar vi vaknade hade kl blivit tillbaka stalld, vi hade stallt kl pa nio men vi vaknade altsa atta, sa vi satt oss i art room :Panda tills jag skulle skutsa Frida till taget och sen blev det hem och jobba
igen..pluggade lite och kollade pa tv, varit mer i art room, det ar sa himla kul att vara dar!!



For tillfallet hittar jag inte mitt minneskort sa jag kan inte ladda over bilder fran mobilen till datorn, sa bilderna fran zoo far vanta :'(
 ska forsoka hitta det snart!

SAKNAR


   


Kommentarer
Postat av: Marika

Men Johanna!!!!

Ingen bild på mig?? Saknar du inte mig??

Puzz på dig!!!

2008-11-03 @ 23:10:29
Postat av: Mona P G

Hm jättekort på dom man redan känner och pyggmékort på dom vi aldrig sett, vi vill ha större kort!!!



skönt att höra av dig i går, sorry att jag väckte dig, hihi, fastnade sedan i hallgarderoben, mkt skit fanns där! Hörs kram kram

2008-11-04 @ 13:37:56
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0