LEDIG :D

Hurra Hurra, hela dagen helt ledigt, fasikken va skönt! Idag har jag varit hos tandläkaren och efter det åkte jag och elsa ner till stranden med fia och låg och solade halva dagen. Sen fick jag för mig att jag skulle växla lite svenska pengar till dollar :P haha sagt och gjort så jag tog med sophia ner till banken och tog femhundra och växlade dom till 81 dollar. Jösses jag måste nog köpa ny plånbok om alla de där stora pengarna ska få plats! Men iallafall, det var hamstern som jobbade på banken idag, och som alla andra dagar är han lika trög. SUCK! Nu sitter jag i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, jag ska ta och gå ut och gå med hunden min en sväng. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0