Konsum, konsum..

Idag har jag jobbat fast BARA fyra timmar känns konstigt att jobba så lite på en hel dag. Ganska skönt ändå. Annars idag har jag bara varit på stranden med systrarna, solat solat men även doppat mig två gånger ;) Lyckades göra något konstigt med bilen också, eftersom skulle ta den ner till stranden tänkte jag att jag borde tanka den för det var nästan tomt i tanken. När jag väl åker ifrån macken så händer något konstigt bilen börjar typ hoppa fram (om man nu kan säga så) och sen stannar den... tur var det att jag hann köra undan in på en liten avfart, det hade inte varit roligt om jag blivit ståendes på 49:an haha väl inne på avfarten förstöker ja lite desperat få tag på någon i familjen, men jag hade inte pengar på mobilen men gratis sms,så jag smsar alla i familjen dock utan svar, sen smsar ja morfar o mormor dock utan svar, sen hittar jag min morbror i telefonboken skönt tänkte jag och smsar honom, tog en stund innan han ringde mig. Han hjälpte mig att bogsera bilen hem, där Mona är och säger haha det är ju bara att lossa på den här lite med en 10 shiffnyckel! SUCK kunde hon inte sagt det till mig innan jag åkte ? HAHA men nu har jag iallafall blivit bogserad ok ;O Nu ska mina systrar, jag och Mona laga mat och sen äta, gott Bye Johanna

Kommentarer
Postat av: Marika

Hahahahaha, har du åkt underbar blå volvo????

Kramen Marika

2008-07-29 @ 09:46:26
Postat av: Mona P G

Nu tycker jag du är lite elak Marika, i dag när den stått i "kylan" rullar den så snällt! hihi

2008-07-29 @ 16:57:53
URL: http://wwww.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0