Jobba, Jobba, jobba

Idag har jag jobbat, haha ovanligt va? Började med jobbet på konsum från kl 2 till 7 väl klar där sätter jag mig på cykeln och cyklar hemmåt när jag är vid kanalbron blir det bro öppning och rättsom det är är lillasyster där och vi ska äta på sibylla :) gott, sen skulle jag följa med min andra lillasyster och fråga om dom behövde extra jobbare på ett ställe men det behövde dom inte men jag kunde jobba två timmar denna dag om jag ville och eftersom jag har jobbat där förut så tänkte jag jo varför inte hjälpa lillebror och jobba så att han kommer hem lite tidigare :) så efter 2 timmar och 45 minuter skrev vi ut oss och cyklade hem. Nu är jag hemma och kollar på en skit bra serie som jag har missat helften på HAHA :/ nu loggade jag nyss in på min aupair inloggning och ser att ännu en familj tackat nej, och jag har fått tre nya barn som ska tacka ja eller nej. Man kan bara vänta och se om dom ringer och gör en telefon intervju. Men nu ska jag och lillasyster kolla på tv. bye bye hör av mig snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0