Första samtalet med familjen..

Ja famlijen skulle ha ringt mig kl fem idag svensk tid, men det har dom inte gjort och matchningen är borttagen från mitt inlogg så nu håller min ansökan på att åka någon annanstanns och hoppas det blir bra gång. Vill helst ha två små tjejer i ålder 2 till fyra, något sådant. Dom får gärna ha djur och inte bo mitt i storstan. Men nu ska jag nog sova efter denna långa dag, i morgon blir det kort kort dag på jobbet bara 4 timmar och efter det blir det STRANDEN :D Bye bye /Johanna

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Hej, jaha kan dom "ångra" sig oxå...jaja var väl tur i oturen då! Ha det bra på jobbet, nu ska jag åka! pözz

2008-07-28 @ 06:13:23
URL: http://wwww.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0