26/12

igar pratade jag med farmor igen, himla mysigt. Jag vill att hon ska kolla hit och halsa pa! (men jag vill att alla ska komma hit o halsa pa hihi) vi pratade om allt, jag ska aka upp till henne nar jag kommer hem tror jag och vara dar 3 veckor eller nagot och vara gora farmor saker som baka, ut och ga med henne, hitta pa roliga saker helt enkelt, min farmor ar bast!! Sa nu vet alla det att jag har paxat henne tre veckor runt 15 till 29 oktober 2009!!

Pratade ok med pappa o mona, det var lika skont det att prata av sig lite.

Nu blir det frukost, sen ska jag forsoka pa en hel utedag med pojkarna far se hur det gar men jag anser att dom maste komma ut lite, dom har bara varit ute nar dom akte till Mc donken den 24 for att ata mat. oj oj, jag maste se till att schemat funkar som det ska.

Igar forresten skulle jag besoka nattmassan men ikke sa nikke.. Fick sitta uppe med lilla M som var jatte lessen och gick inte att trosta for att Michael hade tagit bort alla tag for honom, och michael sa ungefar sa har, "nu nar han far nya saker behover han inte dessa langre" han tog bort allt...men jag ska plocka fram dom idag igen pa Debras order. haha Iallafall efter det var jag helt slut, min skalle holl pa att sprangas och jag behovde nog sova ganska mycket eftersom somnen pa natten fore detta inte var sa stor.





Nu sitter jag hemma hos frida, ska ga till bussen och det blir bio ikvall, yes man :) SES I MORGON oj hihi puss hej

Kommentarer
Postat av: Diana

Fin blogg du har! =) Ska vi följa varandras via bloggkoll?? Förresten, var gärna med i min tävling och vinn lyxiga läppglans! =) Kram// Diana

2008-12-26 @ 23:08:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: zandra

hej! god jul! du vi måste ju ta tag i det här å ses nåndag?! kram

2008-12-27 @ 06:53:02
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0