23/12 dagen fore

idag ar det dagen fore julafton och julafton ar min dagen fore julafton, eftersom man i usa firar julden 25...
idag kom massa julklappar :)

forresten jag borjade skriva detta inlagg bara for att jag har en sak att saga... jag har bestammt mig for att mitt liv ska ga ut pa att hjapla andar manniskor som kanske inte har det sa bra som jag har det, eller helt enkelt bara behover ha hjalp... jag vill vara den hjalpande lanken!! Mitt liv ska ga ut pa att hjapla andra personer pa denna Jord!


Kommentarer
Postat av: Mona P G

Snuttunge, var väl bra tänkt!! och vi ger då farmor 200 doser sprutor!!



PUUSSS och ha en underbar julafton...



Nu ska vi skura golv, sedan fixa en skinkmacka!

2008-12-23 @ 22:06:26
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Kerstin

Du är då för gooo :)

God Jul och Gott Nytt År!

2008-12-24 @ 08:52:46
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Marika

God JUl Johanna skruttan!!!!

Stora kramar Marika & familj!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0