19/12

Nu ar det snart jul, jag har inte nagon julkannsla skulle helst vara hemma med min egen familje och vanta pa tomten och oppna alla paket.. Men sa ar det inte iar eftesom jag ar i usa och tillbringar mycket tid har...
Jag hoppas inreligt att julkannslan kommer nar paket anlander fran familjen hemma i sverige!!
det abra regnar o regnar har i usa, ganska trakigt hade tankt ga pa museun idag men ikke nar det regnar da gar jag inte utanfor huset, jag vill inte bli blot :P haha

Nu ar kl snart ett har i usa, och jag har inte anns atit frukost. urs inte bra, sitter och pinplar vatten..

Just nu prata jag med min bror Fredic, som ska flytta till norge i jan, grattis jag ar stolt over dig brorsan.! hoppas du far en jatte bra tid i Norge, antar att du kommer overleva bra och jag vet att det blir svart ibland nar man inte ar nara familjen... men det klarar du galant!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är sjukt besviken på alla underdekorerade hus i detta land!

2008-12-19 @ 19:14:15
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Leone

Vad kul att du trivs!

Ville bara önska dig en god jul over there!

Inte behöver du sakna den svenska julen - här i Stockholm är det bara REGN och åter REGN



Leone

2008-12-20 @ 20:58:20
URL: http://www.drefvikensmellanpudlar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0