18/12

Har kommer uppdateringen som alla vill ha :)

Igentligen ar det inget som jag kan uppdatera med, har varit inne ganska mycket, det har regnat och varit trakigt vader sen senast jag skrev har..

Nelly har kommit over med sina tvillingtjejer, och jag och diana har haft scrapbooking dag hemma hos mig, sen jag har jag gymmat och sa... 

inga bilder ar tagna...

jag har forresten suttit narjag haft ledig tid och fixat familjens julkort, klistra pa kortet lagg i kuvar klipstra pa namnlappar och frimarke... ca 400 st haha men vad gor man itne for lite extra pengar :P




Juste, den dara Marika var det jag :) himla trevlans manniska..!!   som jag forovrigt saknar massa, saknar alla dar hemma ok kommer kommer bli himla kul att komma hem igen, hoppas ni tycker det med :P

Nu sitter jag har mitt i natten, vantar pa att Debra och Michael ska komma hem fran en fest.. mend et gor mig inget om dom ar ute och roar sig lite langre an vanligt for jag sitter bara har och ater glass och dricker vatten... funderar pa scrapbookingsaker hit o dit... hur jag ska gora har massa ideer, har ni nagra sa far ni bolla med mig om ni vill.... finns pa msn!

nu ska jag ut och kika runt pa roliga scrap. sidor :) bye

Kommentarer
Postat av: PeO

Oooo va bra... kommer du hem och klistrar vår julkort också? hmm, det går nog fortare....

2008-12-18 @ 20:16:11
Postat av: Marika

Men Johanna!!! Du skulle ju skriva om mig ju sa vi ju förut!!! HALLÅ!!!!



Kramen

2008-12-18 @ 22:07:32
Postat av: Marika

Men Johanna!!!! Du skulle ju skriva om mig ju kom vi ju överens om förut!!!!



Kramar

2008-12-18 @ 22:09:07
Postat av: Marika

Men Johanna!!! Du skulle ju skriva om mig ju kom vi ju överens om förut!!!



Kramen

2008-12-18 @ 22:10:07
Postat av: ISA - VINN LYXIG ÖVERASKNING!

sv: Åh, vad kul att du är med och tävlar!=)

Vart är du aupair någonstans?



KRAM!

2008-12-18 @ 22:16:01
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: ISA - VINN LYXIG ÖVERASKNING!

Vad roligt det låter!=) Jag ska åka som aupair i sommar. Till Los Angeles. Ska bli underbart!



Ha en fin helg!

KRAM!

2008-12-19 @ 17:50:45
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0