12/12

Idag har jag gjort det vanliga, fixat barnen infor skolan.. sen tvatta lite och badda sagarna nu sitter jag har och har just betalat in ett litet paket som kommer komma hihih kul kul!!!

Jag har aven stadat mitt rum och inratt mitt "scrapbooking rum" vilket ar inte ett rum, utan inne i en garderod jag har i mitt rum hehe det ar jatta mysigt dar inne... fast lite kallt, men jag ar nojd!

Fanns inget att ata till frukost idag, eller inte det jag brukar ata iaf sa det blev vofflor :)

Detta stallde jag upp nar jag varit och handlat :) 
sa nu ar det fint!!
 

Igar at jag detta till lunch


Har ar mitt scrap rum.


Fint va?


Ska bara bara ner en lampa fran overvaningen och ha dar inne sen ar det klart :D


Ikvall ska jag och Diana, josef och en tjej till pa bio, super kul.!!! fast vi vet inte an vad vi ska se!!!


nu ska jag till gymmet :D

Kommentarer
Postat av: Marika

Kul med lite bilder!!

Du verkar blivit nyttig & hälsosam gumman!

Hoppas att bion var bra!!

Kramar Marika

2008-12-12 @ 18:14:19
Postat av: Mona P G

härligt med lite livstecken igen!! snyggt jobbat, i dag fick vi små klisterlappar till dig, förhöjare till kort! Skickar dom!

2008-12-12 @ 23:12:21
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Frida

Men, vad mysigt det såg ut ^^ Kommer och joinar dig nån dag ;D

2008-12-13 @ 03:00:35
Postat av: Amanda

tyvärr kommer jag inte avslöja mina planer för nån!

men i sinom tid så kommer mina läsare kunna läsa om det! :P

2008-12-15 @ 15:03:02
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: emelie

päckelmat ^^ men wåfflor till frukost låter nice! fint litet krypin du har där du, perfekt att gömma sig i fall ungarna är tjuriga kanske? ;) jag provade förresten att söka på adressen du skickade på google earth, men jag fick fram en motorväg :s säker på att det är rätt? vill ju veta att ett paket kommer fram nör jag väl får iväg det ;)

2008-12-16 @ 15:06:48
Postat av: Marika

Rosanna fick KÖRKORT idag!!



Kram Marika

2008-12-17 @ 11:02:22
Postat av: Mona P G

UPPDATERING!!!!

2008-12-17 @ 14:26:16
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0