1 december

Wiie, idag ar det forsta december... har finns inget som ger tecken pa att det snart ar jul... Tank om jag hade varit hemma nu, hemma ar det redan julpyntat och fint... suck, har knappt borjat med julklapparna heller :S     Men det finns det nog tid till senare...

Idag har jag jobbat en timme och 15 minuter pa morgonen sen sprang jag ut och vantade pa bussen som kom pricis nar jag stallt mig vid bussplatsen. Jag for in till Washington Dc och gick till stora bokaffaren, man kan bara ga runt o runt flera timmar det ar roligaste affaren jag vet :D (nastan)
Jag inforskaffade lite mera scrapbokingpapper och 3d stickers.. Nu kan jag snart borja scrappa pa riktigt nar mina stamplar kommer flygandes ner i min postlada!! kul kul!

nu ska jag ner och sova lite sen blir det en dusch och gora mig iordning till jobbet som gar ut pa att J har en playdate med hans kompis B. dom ska gora ett band for mig tiihi, dom ar for gulliga dom sma!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej!

Jag ville höra mer om Thanksgiving Day. Det är ju sånt vi inte har här.

Jag har överlevt scoutbazaren och det känns skönt.

Ha det bra! Kram farmor.

2008-12-01 @ 19:07:07
Postat av: Mona P G

Hej på dig, även om du inga kort fick så kan du väl berätta för oss om Thanksgivning....du är för fattig i ditt berättande, vi vill veta allt!!!



Hoppas allt är bra med dig och att du sover bättre, kram

2008-12-02 @ 20:48:50
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0