Grattis mormor och 24 dagar.

Grattis mormor som fyller år idag, hon blir 28 år! ;)

Nu sitter jag på mitt rum borde sova igentligen eftersom jag inte kom upp i morse, gick väl upp 30 min innan jag började jobba så frukost blev det på hotelet! Men det gick bra att jobba ändå lite sletan kännde man väl sig haha fast och andra sidan gjorde resten av jobbarkompisarna det ok!

Idag har jag och killen bestämmt att det blir en helg i Sthlm att ungås dessutom blir det väl besök på grönalund med mera. men mer om det blir det i morgon eller en annan dag. Man vet ju aldrig med oss, virrigt värre!

Svar till Erstink och tant Marika: Jag vet att det kommer bli ett skitroligt år, och dessutom har jag en jätte gullig familj som jag tror jag kommer stortrivas i, det finns en tös där borta som jag ska "leka" med en dag mänligen Louisa hon är i arlington just nu och inte längt bort från mitt kvarter ;) sen finns ju Cissi som kommer att vara i Washington Dc.. och självklart alla andra au pairer som är i området mest tyskar! Dessutom får Estink komma på festen ok ! men hör av mig om det när det närmar sig :)

Idag fick jag även en del av länen från Konsum, JAG BLIR BARA RIKARE :D haha ok har inte jätte massa pengar men lite iallafall så att jag klarar mig i USA haha!

Nu ska jag lägga mig, min chef sa till mig att jag fick komma när jag ville i princip eller ja på förmiddagen iaf ;) haha

Bye bye hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Marika

Söta du, kan du inte packa ner mig i en väska så får tant Marika följa med & ta hand om dig??

Kramen

2008-08-16 @ 12:24:51
Postat av: Louisa

Sen har du ju mig, jag kommer ju bo på andra sidan floden : ) I Georgetown!

2008-08-17 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0