Då då, då är det fixat..

Här om dagen så plockade jag ner allt som stod i mitt rum dvs alla mina skivor, LP skivor, böcker allt och allt som finns... nu är det bara syrrans saker kvar och min datorn o skrivare o LP spleare + TVn förståss dom kan ja inte ta med mig Karolina får ha kvar dom... nu kollar jag på Barneby eller vad han nu heter, himla spännande :D Dessutom ska jag berätta att jag fortfarande inte har fått en familj till min Usa vistelse :/ men det kommer snart hoppas jag på iaf ;) haha Nu ska ja kolla vidare på Tvn, så hörs vi senare bye bye

Tillbaka igen, saknat mig.. tankte val det, haha nu ar det sa att jag inte kan skriva ['; haha oj vilken fin gubbe!
Jag maste tillagga att jag mejlade en familj idag och dom var glada att jag horde av mig till dom och nu pa torsdag ska dom diskutera lite nar pappan kommer hem till familjen igen efter en affarsresa.

NU kollar jag pa ett skit bra program jag och mina broder hittade en gang nar vi var sjalva hemma..
sa nu jag ska sova jobba i morgon och sen traffa fia kanske, h;rs senare bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0