23 dagar och forsta samtalet idag!

Hej hej nu sitter jag har, kan inte sova ar inte trott. For forut ringde Debra fran Usa hon var jatte trevlig och verkade hur glad som helst att fa prata med mig och vi hade kul, skrattade en hel del och det kanndes som vi kannt varandra lange! I morgon ska hon ringa till CC och beratta att hon fortfarande ar valdigt nyfiken pa mig och att vi samtalar med varandra.
Famlijen har tva soner pa snart 6 och 5 ar och dom vantar sitt tredje barn den 15 jan. Inga husdjur eftersom pojkarna ev ar alergiska.. Debra ska ringa mig i morgon sa nu ska jag sova sa att jag kan forbereda infor samtalet i morgon, sa da klan jag beratta mer. Hon sa aven att hon var tvungen att bestamma sig snabbt om dom ville ha mig som au pair!

Jag hor av mig, Hejsvejjs


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0