21 dagar, vet inte hur jag raknar

Hej hallo dar!
Idag ar det 21 dagar kvar tills jag aker har ifran, tror jag har kommit pa att jag troligen itne kan rakna eftersom det blir olika varje gang...
Men iallafall ska beratta lite om familjen som jag pratar med just nu.
Familjen bestar av 4 personer mamma Debra som jag har pratat med, pappa som jag inte kommer ihag namnet pa haha deras tva smapojkar eller jag inte sma utan snart 6 och 5 ar. den ena pojken har autism en mild sadan. Dom bor i Arlington, det ar cirka fem minuter till W dc . Jag kommer att fa ett eget rum med egen toalett. Men det basta av allt ar att dom verkar vara skit gulliga och igar pratade jag med Debra for andra gangen i telefon.. Doc ringde hon typ nar jag hade somnat for jag trode inte hon skulle ringa.. men runt 12 kanske kl var da.. Jag har fatt mejlat med den forra aupairen lite och fatt svar pa vissa fragor.

Men nu ska det stadas i huset, vi ska pa kalas senare hos bror Nils.
Skriver nog mer sen, ha det baast sa lange .)

Hej igen!
Nu har jag varit hos bror och han fick tva lampor till hans lagenhet, vi fikade och spelade spel. Maria, hans tjej hjalpte mig med lite grejer som jag kommer att pressentera lite langre fram!

Just nu sitter jag och vantar pa att min host family ska hora av sig och beratta om dom vill ha mig som Au pair eller inte.. NERVOS! hor av mig nar jag vet vad dom sager, vill verkligen aka till dom hur gulliga som helst      

Kommentarer
Postat av: Marika

Härligt Johanna!!! Lycka, lycka till & du letar väl pudelprylar åt tant Marika i USA???

Kramen

2008-08-12 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0